dijous, 2 de juliol del 2015

108.- Berenar a la font de Can Borni

Això es una caminada de uns 6 km apox, amb una bona pujada i una bona baixada i mig camí farem un berenar compartit a la font de Can Borni

Quedem a la sortida del metro Vall d’Hebron a la sortida que diu Residencia Sanitaria.Ens anem enfilant pels carrers de Montbau cap a la carretera de la Rabassada i la font de Bacallà. Parem un moment per recuperar-nos i escales a munt fins la pista de Can Borni. Des de la Vall d’Hebron, son dos kilòmetres de pujada continuada així que paciència i amunt.

Anirem a visitar els vivers de Can Borni, "es va construir amb motiu de l'Exposició Universal de 1929 com a jardí d'aclimatació de plantes de tot el món. Projectat per l'arquitecteurbanista i paisatgista Nicolau Maria Rubió i Tudurí, director de Parcs i jardins de Barcelona, s'inspira en els jardins que més admirava: els jardins llatins i àrabs, com els de l'Alhambra de Granada. Va ser reformat íntegrament l'any 2006."

Alli hi ha una àrea de taules i podem fer el berenar compartit.

I ara be la baixada es clar, seguim la pista avall fins el pla dels maduixers i d’alli agafar el corriol que ens mena a la plaça Alfonso Comin (Quiron) on tenim a prop el metro Penitents i els FGC Av.Tibidabo.

INFORMACIONS PRÀCTIQUES:
Data i hora: dijous 2 de Juliol de 2015 a les 18:30 h. Ben puntuals.
Lloc de sortida: metro Vall d'Hebron linea III, sortida residencia sanitaria.
Lloc d’arribada: metro Penitents, linia III
Transport: Metro. Val la T10 d'una zona. Cadascú és paga el seu bitllet.
Distancia: 9 km.
Desnivell: acumulat de pujada 300 m., Es pot fer perfectament si estàs acostumat a caminar per la muntanya. Recomano bastons de muntanya per la baixada.
Preu: gratis.
Cal portar: calçat esportiu, pal de muntanya, roba segons la climatologia, i aigua, molta aigua, farà calor ;)
Berenar: fem un berenar compartit, així que cadascú porti el que vulgui per posar-ho en comú.

RESPONSABILITAT: som adults. Cadascú és responsable de si mateix. Ja estàs federat ?