diumenge, 2 de febrer del 2014

66.- Vermut al racó secret de Collserola

Això es una caminada de uns 6 km apox, amb una bona pujada i una bona baixada i acabem amb un vermut al racó secret de Collserola !!!

Quedem a la sortida del metro Vall d’Hebron a la sortida que diu Residencia Sanitaria.
Ens anem enfilant pels carrers de Montbau cap a la carretera de la Rabassada i la font de Bacallà. Parem un moment per recuperar-nos i escales a munt fins la pista de Can Borni. Des de la Vall d’Hebron, son dos kilòmetres de pujada continuada així que paciència i amunt.
I ara be la baixada es clar, seguim la pista avall fins el pla dels maduixers i d’alli agafar el corriol que ens mena al racó secret de Collserola.
Te molt bones vistes i dues taules on podem fer l’aperitiu. Jo convido a bon vermut i olives, i si algun vol portar alguna cosa més per picar...perfecte.
Despres de l’aperitiu en pocs minuts estem a la plaça Alfonso Comin (Quiron) on tenim a prop el metro Penitents i els FGC Av.Tibidabo.

Data i hora: diumenge 2 de Febrer de 2014 a les 10:00 h. ben puntuals
Lloc de sortida: metro Vall d’Hebron, linea III i V. Sortida residencia sanitaria.
Lloc d’arribada: plaça Alfonso Comin, a prop Penitents i Av.Tibidabo.
Distancia: 5 km, calculo 2 hores.
Desnivell: son 2 km de pujada continuada e intensa on anirem xino xano. I despres tot baixada.
Preu: 5,65 €
Cal portar: calçat còmode, aigua, bastons, roba d’abric… i ganes de passar-ho bé.  I si voleu, alguna cosa per compartir a l’aperitiu.